UAB Penki kontinentai CeBIT 2002

          MEDIA.5ci           ONLINE.5ci           NEWS.LT           SEARCH.LT           PRESS.LT           WWW.5CI.LT           Kamera   

CeBIT 2002
 English ENGLISH
 Pirmas puslapis
  "CeBIT" parodos istorija
 Mūsų partneriai parodoje
 Kiti dalyviai iš Lietuvos
 Parodos planas
 Spaudos apžvalga - "CeBIT"
 Pristatomi produktai:
  -  Bankines technologijos
  -  Online support
  -  Interneto projektai
  -  E-verslo sprendimai
 UAB "Penki kontinentai"
 "CeBIT" parodoje:

Paveikslėliai iš parodos CeBIT 2002
Foto nuotraukos 1    Foto nuotraukos 2 
Video VIDEO

  -  CeBIT' 2001Video 56 128
  -  CeBIT' 2000   Flash
  -  CeBIT' 99Video 56 128
  -  CeBIT' 98
  -  CeBIT' 96Video 56 128

Penki kontinentai ONLINE

  -  2001 m.   Russian   English
  -  2000 m.   Russian   English

Penki kontinentai NEWS

  -  2001 m.   Russian   English
  -  2000 m.   Russian   English
  -  1999 m.   Russian   English
  -  1998 m.



Pristatomi produktai

E-verslo sprendimai


Duomenų tvarkymo internete sistema "I-manager"
Sistema "I-manager" skirta firmoms ir vartotojams, kuriems reikia reguliariai atnaujinti savo interneto svetainių duomenis, operatyviai paskelbti aktualią informaciją apie savo veiklą, pokyčius. Ši sistema padės Jūsų verslui klestėti. Ja naudodamiesi operatyviai galėsite keisti informaciją tiesiai internete iš bet kurio bet kurioje šalyje stovinčio kompiuterio, prijungto prie interneto, bet kuriuo paros metu.
Tad "I-manager" - patogi ir paprasta duomenų tvarkymo internete sistema, leidžianti bet kuriuo metu keisti interneto svetainės sandarą (skyrius, poskyrius), turinį.
Darbui "I-manager" tereikia turėti kompiuterį, prijungtą prie interneto ir mokėti naudotis paprasta interneto naršykle. Pvz., naudodamasis šia sistema, pardavimų vadybininkas gali pats savarankiškai įkelti į internetą informaciją apie vasaros nuolaidas, reklamos vadybininkas - informaciją apie naujas prekes ir paslaugas.
Sistemos privalumai
Naudodamasis "I-manager", galite nesunkiai savarankiškai tvarkyti savo interneto svetainę. Nereikia samdyti atskirų žmonių, nereikia specialiai mokyti turimų darbuotojų. Galite greitai iš bet kokio pasaulio kampelio iš bet kokio prie interneto prijungto kompiuterio tiesiai internete keisti savo interneto svetainės struktūrą ar turinį.
Taikymo pavyzdžiai:
www.5ci.lt, www.news.lt, www.ratai.lt, www.vbiv.lt, www.zyxel.lt, http://online.5ci.lt, www.ic.lt, http://www.aladdin.lt, http://www.ekranas.lt

Elektroninių parduotuvių kūrimo ir administravimo sistema "Trade Manager"
"Trade Manager" - tai sistema, kurios pagrindu galite nesunkiai sukurti ir administruoti parduotuvę internete. Parduotuvei sukurti nereikia jokių specifinių programavimo žinių. Naudodamiesi šia sistema, galite sukurti elektroninę parduotuvę, kurios dizainą, skyrių struktūrą, prekių pristatymo bei atsiskaitymo už prekes būdą galite pasirinkti patys.
"Trade Manager" leidžia ne tik visiškai savarankiškai sukurti bei administruoti parduotuvę, bet ir rinkti statistinius duomenis apie pirkėjų aktyvumą ir prekių populiarumą.
Jūsų pardavimo vadybininkams ir parduotuvės personalui nereikės specialaus išsilavinimo, kad jie galėtų įtraukti prekes į interneto katalogą. Darbui "Trade Manager" tereikia paprasto kompiuterio, prijungto prie interneto.
"Trade Manager" - tai sistema, kuri leidžia suteikti pirkėjams patogų aptarnavimą 24 valandas per parą mažiausiomis sąnaudomis.

Books.LT  Shop.Commerce.LT

Bill Manager
Siūlome naują klientų veiksmų ir sąskaitų tvarkymo sistemą, skirtą klientų, teikiamų paslaugų ir piniginių įplaukų analizei atlikti.
"Bill-manager" sistema skirta įmonėms, teikiančioms nuolatiniams vartotojams paslaugas ar prekes, kurios apmokamos pagal reguliariai pateikiamas individualias sąskaitas.
Sistemos privalumai
  • Realiai sutaupomi įmonės kaštai
  • Nebereikia spausdinti sąskaitų ir jų nuolat siuntinėti
  • Nevaržo laiko ir vietos ribojimai
  • Atsakingasis įmonės darbuotojas (administratorius) ar buhalteris realiuoju laiku gali matyti savo klientų skaičių, apmokėtas ir neapmokėtas sąskaitas
  • Vienas administratorius gali lengvai valdyti ir analizuoti daugybės įmonės klientų duomenis
  • Realus pinigų srautų planavimas
  • Taupomas kliento laikas. Patogiu laiku jis gali patikrinti savo balansą, atlikti apmokėjimo operacijas.
  • Sistema veikia trimis kalbomis
  • Sistema paprasta ir patogi naudoti

Payments Manager
"Payment-manager" - tai elektroninė mokesčių mokėjimo sistema, skirta atsiskaityti už:
  • mokesčius
  • periodines paslaugas ir įmokas
  • komunalines paslaugas
  • telekomunikacijos paslaugas
  • interneto paslaugas
  • lizingo, draudimo paslaugas ir kt.
Ši sistema - tai jungiamoji grandis tarp paslaugų teikėjo, paslaugų vartotojo ir banko, pervedančio pinigus iš vartotojo sąskaitos į paslaugų teikėjo sąskaitą.
Pagrindinis sistemos "Payments Manager" tikslas - suteikti vartotojams patogų ir greitą atsiskaitymo už paslaugas, o paslaugų teikėjams - mokesčių surinkimo - būdą.
"Payments-manager" leidžia vartotojams saugoti mokesčių už paslaugas duomenis, atsiskaityti už šias paslaugas bei stebėti mokėjimų rodiklių dinamiką naudojantis internetu.
  Demo

Ressource Manager
Šiuo metu bendrovės "Penki kontinentai" interneto kavinėse yra naudojama Paslaugų ir prekių apskaitos sistema. Jos tikslas yra kliento praleisto laiko ir nupirktų paslaugų apskaita internete.
Ši sistema leidžia analizuoti lankytojų srautus, įsigytų prekių ir paslaugų skaičių, kompiuterių užimtumą per dieną, per mėnesį arba per bet kurį pasirinktą laiko tarpą. Tai ypač naudinga diferencijuojant kainas už paslaugas.
Taip "Penki kontinentai" sėkmingai optimizuoja kompiuterių užimtumą ir didina kavinės pelną. Programa susideda iš kliento ir administratoriaus dalių.
Klientas pačioje kavinėje arba per internetą užsiregistruoja ir gauna vartotojo vardą bei slaptažodį, su kuriuo gali naudotis kompiuteriu. Kiekviena darbo vieta identifikuojama kaip atskira paslauga, kurios kaina priklauso nuo kliento darbo laiko. Užsiregistruodamas jis nurodo, ar yra studentas, ar asmuo, gaunantis kokias nuolaidas, ar paprastas vartotojas. Darbo metu klientas lango apačioje visada mato, kiek laiko dirba ir kiek pinigų turės mokėti. Sugalvojus persėsti prie kito kompiuterio, jam nereikia įspėti administratoriaus, tereikia išsiregistruoti ir iš naujo prisiregistruoti kitame kompiuteryje.
Sistema leidžia klientui bet kada pasižiūrėti savo darbo ir išleistų pinigų statistiką: kiek ir kada jis dirbo; kiek mokėjo už internetą ir kiek už kitas paslaugas.

VAM
Virtualusis autorizacijos modulis ("VAM 1.0") - tai bendrovės "Penki kontinentai" sukurta programinė įranga, skirta saugiai atsiskaityti banko mokėjimo kortelėmis už prekes ar paslaugas per internetą. "VAM 1.0" leis prijungti elektronines parduotuves prie bankinių sistemų lyg įprastus mokėjimo terminalus.
VAM funkcijos
  • autorizuoja banko mokėjimo korteles (autorizuojamų kortelių rūšys priklauso nuo banko)
  • kaupia visą transakcijų informaciją (išskyrus kortelės informaciją)
  • turi prarastų kortelių juoduosius sąrašus
  • tikrina, ar banko mokėjimo kortelių numeriai atitinka leistinus šablonus bei kontrolines sumas
  • perveda pinigus automatiškai arba rankiniu būdu
  • atsisako įvykusios transakcijos arba grąžina pinigus į kortelės sąskaitą - atsižvelgiant į transakcijos statusą
  • pateikia atsiskaitymų statistiką

"Easy show"
"Easy show" - verslo pristatymų demonstravimo programa "Susikurk Pats"

Verslo pristatymų demonstravimo programa - tai paprasta trijų rėmelių (frame) verslo pristatymų kūrimo ir demonstravimo internete priemonė.
Trijų rėmelių (frame) priemonė:
  • Du iš trijų rėmelių yra SWF formato.
    • Viename rėmelyje galima pasirinkti pristatymo puslapį (vieną iš tų, kurie taisyklingai išdėstyti dešinėje arba kairėje kiekvieno pristatomo puslapio pusėje)
    • Kitame rėmelyje išsidėstyti pristatymą pagyvinsiantys judantys vaizdai. Čia galima panaudoti įvairias grafinio dizaino priemones: judančius stulpelius, linijas ar firmos logotipą.
  • Trečiasis rėmelis (pats didžiausias) paliktas tuščias, kad įmonė, rengianti savo veiklos pristatymą galėtų savarankiškai įdėti reikalingą informaciją (HTML formato).

Media.search.lt
Duomenų saugykloje http://media.search.lt rasite įvairiausių rūšių failų: dokumentų, nuotraukų, piešinių, garso ir vaizdo įrašų, interneto kamerų užfiksuotų vaizdų, reklaminių antraščių ir kt. Čia taip pat galite saugoti savo asmeninius failus. Taigi saugykla gali būti naudojama tiek asmeniniams poreikiams - savo failams saugoti, tiek ir darbo tikslais - parduoti arba nusipirkti kitų pristatomus failus (nuotraukas, garso ir vaizdo įrašus ir kt.)
Reportažų pavyzdžiai :  1 | 2
Kiekvienam žmogui
Savo kompiuteryje, ko gero, turite daugybę savo asmeninių nuotraukų, nuskanuotų arba iš karto padarytų skaitmeniniu fotoaparatu. Jas sudėjęs į failų saugyklą, galite susikurti asmeninį nuotraukų albumą. Jungdamas nuotraukas pagal temas, galite susikurti atskiras temines nuotraukų kolekcijas. Popierinės nuotraukos jau greitai taps atgyvena. Laikui bėgant, jų kokybė prastėja, o skaitmeninės nuotraukos interneto saugykloje išliks nepakitusios visą laiką. Failų archyve galite kaupti ir savo dokumentus, pvz., kursinius ar diplominius darbus, laisvalaikiu rašomą kūrybą, o gal net elektroninį dienoraštį.
Įkeldamas failus į saugyklą, galite nustatyti, ar Jūsų failus galės matyti visi, ar jie bus prieinami tik Jums ir Jūsų artimiems bičiuliams, kuriems suteiksite slaptažodį. Jūsų failus draugai ir artimieji per internetą galės pasižiūrėti net būdami kitame mieste ar šalyje. Žiniasklaidai
Žiniasklaidos atstovai šioje saugykloje galėtų įsigyti reikiamų iliustracijų straipsniams ar priešingai, kaupti savo fotografų nuotraukas, radijo žurnalistų garso įrašus, televizijos žurnalistų vaizdo įrašus ir juos parduoti.
Šiuo metu http://media.search.lt saugykloje galima rasti "Naujosios komunikacijos" laidų vaizdo įrašų.
Darbo įstaigoms
Firmų darbuotojai saugykloje gali laikyti dokumentus, sudarytus "Word", "Exel" ir kitomis programomis; pristatymus (sukurtas "Power Pont" ar net "Flash" technologijomis); reklamines antraštes, kuriomis firma reklamuojama internete; firmos istoriją atspindinčias darbuotojų nuotraukas; darbuotojų sukurtus vaizdo filmukus apie veiklą ir laisvalaikį; firmoje įrengtų vaizdo kamerų užfiksuotus vaizdus. Jei darbo įstaiga rengia vaizdo konferencijas su verslo partneriais per tam skirtą įrangą ar nuotolinio mokymo kursus, šiuos įrašus taip pat galima saugoti interneto saugykloje.
Internete saugomas verslo susitikimų nuotraukas ar vaizdo įrašus per internetą bet kada galės peržiūrėti kitose šalyse esantys partneriai.
Pardavėjams
Failų pardavėjai - tai fotografai, menininkai, fotoagentūros, reklamos (reklaminių antraščių) kūrėjai, radijo ir televizijos žurnalistai, kurie saugykloje gali kaupti savo darbus ir pasiūlyti juos įsigyti kitiems.

PDS
Programinė įranga PDS - tai informacijos apdorojimo sistema, skirta užsakymų, pardavimų ir garantinio aptarnavimo informacijai kaupti ir analizuoti per internetą.
PDS sistema - tai lengvai valdomas verslo organizavimo įrankis, leidžiantis sutaupyti laiko ir išteklių. Programa sudaryta iš kelių posistemių, kurių svarbiausios yra:
Produktai, Dokumentai, Klasifikatorius, Vartotojai, Priėjimo prie informacijos kontrolės sistema.

  UAB "Penki kontinentai" laukia Jūsų aštuntoje parodos salėje, stende Nr. A23